Бидэнтэй нэгдээрэй. Please like it.

Онцлох мэдээ

Монголын шилдэг уран бүтээлчид:

New Star

Tuesday, November 18, 2014

Best MGL Cover: Хонгор хамт Намуун -"Чиний харцанд"

 Cover уран бүтээлүүдээрээ бид бүгдийн дунд танил болсон залуу дуучин Хонгор, Намуун нар хамтран дуучин Ангирмаагийн "Чиний харцанд" дууг амилуулсан байна.
 

Чиний зєєлєн харцанд чинь
Миний бие ариусна
Чимхийн төдий инээдэнд чинь
Миний сэтгэл баясна
Чиний намуун хоолойнд чинь
Миний зүүд нойр хулжина аа
Чиний уярам хайрын їгэнд чинь
Миний сэтгэл догдолно
Хайрт минь чамайгаа хармаар
Хамгаас илүү хайралмаар
Үргэлж чамтайгаа
Хамтдаа жаргамаар
Чиний зєєлєн харцанд чинь
Миний бие ариусна
Чимхийн тєдий инээдэнд чинь
Миний сэтгэл баясна
Чиний намуун хоолойнд чинь
Миний зүүд нойр хулжина аа
Чиний уярам хайрын їгэнд чинь
Миний сэтгэл догдолно
Хайрт минь чамайгаа хармаар
Хамгаас илүү хайралмаар
Үргэлж чамтайгаа
Хамтдаа жаргамаар

0 comments: