Бидэнтэй нэгдээрэй. Please like it.

Онцлох мэдээ

Монголын шилдэг уран бүтээлчид:

New Star

Wednesday, April 3, 2013

LEDApple - Run To You [Монгол хувилбар~ УнтааХай PoOnChiKeu ft. Starry]

Блогийн хэрэглэгчиддээ зориулаад Монголынхоо шилдэг залуу чадварлаг залуусын бүтээлүүдээс танилцуулж байхаар боллоо. Энэ удаад УнтааХай PoOnChiKeu, Starry нарын хамтын уран бүтээл Солонгосын LEDApple хамтлагийн "Run To You" дууг Монгол хувилбарт оруулж дуулсан дууг толилуулж байна. Үнэхээр сайхан дуулжээ. Цаашдын уран бүтээлд нь амжилт хүсье УнтааХай PoOnChiKeu.

LEDApple - Run To You (Swing) [Монгол хувилбар~ УнтааХай PoOnChiKeu ft. Starry]

Baby baby Run to you чи зөвхөн минийх lady
раллаллаллалларалла дэргэд минь ирээч өнөө шөнө
Run to you чамтайгаа байхыг хүсэж байна
раллаллаллалларалла чи минь надад хэрэгтэй oh come on!

Цөл дундах ус мэт
Шөнийн тэнгэр дэх саран мэт
Гайхамшигтай энэ бүсгүй
Тиймээ чи бол минийх

all right! Миний гарнаас атгаарай
all right! Намайг чангаар тэврээрэй
Ганцхан чамайг би сонгосон, надад итгээрэй

Baby baby Run to you чи зөвхөн минийх lady
раллаллаллалларалла дэргэд минь ирээч өнөө шөнө
Run to you чамтайгаа байхыг хүсэж байна
раллаллаллалларалла чи минь надад хэрэгтэй oh come on girl!

all right! Надаас битгий холдоорой
all right! Залхаж чи бүү түлхээрэй
Чи минь миний амьдралын утга учир шүү

Baby baby Run to you чи зөвхөн минийх lady
раллаллаллалларалла дэргэд минь ирээч өнөө шөнө
Run to you чамтайгаа байхыг хүсэж байна
раллаллаллалларалла чи минь надад хэрэгтэй oh come on!

За тэгэхлээр миний амьдрал шуурга шиг л байсан
Харин би чамайг харсан цагаасаа чамд татагдсан
Өнөө шөнө гарах сарыг чимэх ганц од нь чи
Бас муу бүхнийг зайлуулах зөөлөн үлээх салхи нь
Урьд өмнөх миний хайрын түүх хөөс болон замхарсан
Гэсэн ч миний амьдралд нэг нар мандсан
Ингээд жилийн 365 хоног би чинийхээ зүг гүйнээ
Run to you

Цэнхэр саран гарсан орой oh
Хайртайгаа надад шивнээрэй oh oh

all right! Хайр минь чи минь ганцхан минийх
all right! Надад зөвхөн чи хэрэгтэй
Зүрхэнд минь байрлах цорын ганц охин

Run to you чинийхээ өмнө зогсоод
раллаллаллалларалла хэзээ ч холдохгүйгээр эндээ
Run to you чамтай хамт байхыг хүсэж байна
раллаллаллалларалла чи минь надад хэрэгтэй Baby Run to you