Бидэнтэй нэгдээрэй. Please like it.

Онцлох мэдээ

Монголын шилдэг уран бүтээлчид:

New Star

Thursday, November 17, 2011

Justin bieber - Mistletoes дууны орчуулга


Сайн байцгаана уу? Дуучин Justin bieber - Mistletoes дууны орчуулгыг holly_wood-н орчуулснаар хүргэж байна. Хүлээн авна уу.

Justin bieber - Mistletoes дууны орчуулга

Энэ бол өч төчнөөн тэрхүү жилийн хамгийн гоо үзэсгэлэнтэй цаг

БИ тэрхүү өвлийн цасад наадаж байх ёстой

Гэвч БИ цагаан борз дор байсаар л

Өнөөх цаа бугнууд өдрөөс өндөрт тэнгэр дээгүүр ниссээр

Энэ гудманд өнөө шөнө ирж яваа гэдэг нь бичээстэй байна

Чамтай хамт, чамтай хамт

Энэ цагаан борзын доогуур чамтай хамтдаа

Чамтай хамт, чамтай хамт

Энэ цагаан борзын доогуур чамтай хамтдаа

Энэ гайхалтай галыг хүрээлэн цугларсан хүмүүсд хэлхэд

өнөө орой өндөр туулайн бөөрний мод лугаа адил галын дөл шиг ориглоорой

БИ энэхүү өвлийн цасад тоглож байгаа байх ёстой

Гэвч БИ цагаан борз дор байдаг

Би энэ амраалтаараа энэ сайхан боломжийг алдмааргүй байна

Гэвч би чиниихээ сахан цариаг ширтэж чадахгүй

БИ тэрхүү өвлийн цасан дундуур гүймээр байна

Чамтай хамт, чамтай хамт

Энэ цагаан борзын доогуур чамтай хамтдаа

Чамтай хамт, чамтай хамт

Энэ цагаан борзын доогуур чамтай хамтдаа

Энэ бол өч төчнөөн тэрхүү жилийн хамгийн гоо үзэсгэлэнтэй цаг

БИ тэрхүү өвлийн цасад наадаж байх ёстой

Гэвч БИ цагаан борз дор байсаар л

Өнөөх цаа бугнууд өдрөөс өндөрт тэнгэр дээгүүр ниссээр

Энэ гудманд өнөө шөнө ирж яваа гэдэг нь бичээстэй байна

Чамтай хамт, чамтай хамт

Энэ цагаан борзын доогуур чамтай хамтдаа

Энэ гайхалтай галыг хүрээлэн цугларсан хүмүүсд хэлхэд

өнөө орой өндөр туулайн бөөрний мод лугаа адил галын дөл шиг ориглоорой

БИ энэхүү өвлийн цасад тоглож байгаа байх ёстой

Гэвч БИ цагаан борз дор байдаг

Би энэ амраалтаараа энэ сайхан боломжийг алдмааргүй байна

Гэвч би чиниихээ сахан цариаг ширтэж чадахгүй

БИ тэрхүү өвлийн цасан дундуур гүймээр байна

Гэвч БИ цагаан борз дор байдаг

Чи надад юуч надад бэлэг болгож аваагүй ч

Намайг тэр гайхамшигт ертөнцрүү дагуулж байгааг чинь би мэдэрч байна

Чи надад юуч надад бэлэг болгож аваагүй ч

Чиний уруул миний уруулыг гайхалтай мэдрэжээр дүүргэж байгааг би мэдэрж байна

Тиймээ энэ бол баясаглантай зул сар зул

Чамтай хамт, чамтай хамт

Энэ цагаан борзын доогуур чамтай хамтдаа

Чамтай хамт, чамтай хамт

Энэ цагаан борзын доогуур чамтай хамтдаа

Энэ цагаан борзны доор намайг үнс

чи минь надда дурлал ямар байдгийг мэдрүүлээч

ӨӨӨӨөөө

Энэ цагаан борзны доор намайг үнсээч

Эх сурвалж: hwn.blog.banjig.net

0 comments: